Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Klases raksturojums. Sociālā psiholoģija', 1.
  • Referāts 'Klases raksturojums. Sociālā psiholoģija', 2.
  • Referāts 'Klases raksturojums. Sociālā psiholoģija', 3.
  • Referāts 'Klases raksturojums. Sociālā psiholoģija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Klases struktūra:
Klasē pastāv grupējumi, tie iedalās diezgan interesanti – kopā pulcējas bērni, kuri var teikt ir labāk ģērbti, pēc tam tie, kuri dzīvo vienā apvidū, tad paliek bērni, kuri tiek atstumti jo viņi neģērbjas atbilstoši klases līderim. Klases līderis, protams, ir pie tiem bērniem, kuri ir labāk ģērbti. Vārdu sakot ir situācija tāda kā teiks grupas līderis tā arī darīs pārējie bērni, vienkārši apsmies un apcels tos, kuriem varbūt nav to līdzekļu lai ģērbtos pēc pēdējās modes.
Klases līderis vairāk vai mazāk nosaka savstarpējās attiecības klasē, jo šajā vecumā bērniem rodas vēlme kādam līdzināties un sekot. Sanāk, ja klases līderis apceļ citus tad arī pārējie dara tieši to pašu, viņiem pilnīgi neinteresē, kā jūtas tas cilvēks ko viņi izsmej un apsaukā. Kā pati meitene atzinās pat skolotāja vienreiz bija teikusi, ka viņa pati vainīga pie tā, ka pārējie klases biedri viņu apceļ. Rezultātā meitenei pasliktinās sekmes, jo mazinās interese par skolu viņa nepiedalās nevienos pasākumos, kas tie organizēti, pat skolas apmeklējums parādījās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants