Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju sistēma. Metodes preču virzīšanai tirgū, reklāma', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju sistēma. Metodes preču virzīšanai tirgū, reklāma', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju sistēma. Metodes preču virzīšanai tirgū, reklāma', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju sistēma. Metodes preču virzīšanai tirgū, reklāma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga koncepcija no citām atšķiras ar to, ka uzņēmumi par darbības mērķi izvirza noteiktas patērētāju grupas vajadzību apmierināšanu un, īstenojot šo mērķi, veic nemitīgus mārketinga pētījumus un komunikācijas.
Pircēju koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju individuālās vajadzības un vēlmes, un pielāgot tām uzņēmuma darbību. Uz individuāliem pircējiem orientēta uzņēmuma darbība tiek virzīta uz pircēja vajadzību apmierināšanu, jaunu vajadzību veidošanu un pircēju lojalitātes saglabāšanu.
Sociālā mārketinga koncepcija paredz, ka uzņēmums cenšas izpētīt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes, ņemot vērā arī sabiedrības attīstības stratēģiskās intereses.
Uzņēmumi, kas izraudzījušies sociālā mārketinga koncepciju, savā darbībā risina trīs pamatuzdevumus: ievēro sabiedrības intereses; apmierina pircēju vajadzības; iegūst peļņu.

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, propagandētu noteiktas idejas u.c.
Tā ir apmaksāta informācija masu saziņas līdzekļos. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāmas pie reklāmas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants