Pētījumam būtu jāparāda Latvijas iedzīvotāja informācijas iegūšanas avotus ikdienā. Veicot pētījumu jānoskaidro brīdis kurā tiek iegūta jaunākā informācija, kā arī veids.
1)pētījuma mērķis – iegūt vispusīgu informāciju.
3)Latvijas iedzīvotājus pārstāvēs – 1200 – 1400 respondentu.
Pētījumā pielietotā metode ir novērojums un intervija. Pētījuma gaitā būtu jānoskaidro informācija par to kā cilvēks iepazīstas ar svaigākajiem dienas jaunumiem, un noskaidrot vai tas notiek ar masu mēdiju palīdzību un kādu.
Prese.
…
Šajā darbā tiek apskatīts un izvirzīts pētījuma mērķis, televīzijai, radio, internetam, presei, kā informācijas iegūšanas metodei cilvēkiem. Ideja pētījumam ko būtu jārealizē!