Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 1.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 2.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 3.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 4.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 5.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 6.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 7.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 8.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 9.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 10.
  • Paraugs '3D objektu veidošana, apiešana, notikumu veidošana RobotStudio vidē', 11.
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi
Laboratorijas darba laikā tika apgūta manipolatora kustību trajektoriju grafiskā programmēšana, kas iekļauj sevī mērķa punktu, pārvietojuma trajektoriju izveidi kā arī objektu izveidi un izvietošanu. Svarīga ir arī pareiza programmas simulācija un notikumu definēšana, kā arī robota trajektorijas attēlošana un izsekošana. Darbs prasa daudz laika un precizitāti, lai tiktu uzstādīti pareizi parametri un nerastos nevajadzīgas kļūdas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants