Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 1.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 2.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 3.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 4.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 5.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 6.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 7.
  • Referāts 'Izdevniecība operāciju menedžmenta skatījumā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumā apskatīta izdevniecības „G” darbība no operāciju menedžmenta (OM) viedokļa. Izdevniecības aktivitātes pamatā saistītas ar intelektuālu darbību, kura attiecināma uz pakalpojumu sniegšanas sfēru, ne uz materiālas produkcijas ražošanu: pēdējo nodrošina līgumpartnera tipogrāfija. Tamdēļ „G” nav iespējams apskatīt kā ražošanas sistēmu klasiskajā izpratnē, taču, ņemot vērā, ka operāciju menedžments analizē darbību, kas saistīta ar ražošanas sistēmu izstrādi, izmantošanu, pilnveidošanu uz ko pamatojoties tiek ražota pamatprodukcija vai sniegti pakalpojumi [1], iespējams akcentēt pēdējo vārdkopu.
Izdevniecība „G” ir jauna organizācija, kas ienāk šķietami piesātinātā tirgū- rakstīta vārda periodika un grāmatrūpniecība-, piedāvājot novatorisku produkciju, proti, literatūru, kuras mērķauditorijai, pārstāvētai ar katru pilnveidoties gribošu personību, sniedz iespēju apgūt jaunus, līdz šim pavirši vai vispār neapskatītus tematus. Šī mērķa sasniegšanai „G” rīcībā ir jābūt- un faktiski tā ir- attiecīgas kvalitātes un kvantitātes resursiem, proti:
Personālam- radošajam kolektīvam un prasmīgiem izpildītājiem
Materiāli tehniskajai bāzei- datorizētām darba vietām…

Autora komentārsAtvērt
Atlants