Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 16.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 17.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 18.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 19.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 20.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 21.
  • Referāts 'AS "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgais apskats    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma politika    5
1.2.1.  Tirgus izpēte    5
1.2.2.  Produkcijas izstrādāšana un testēšana    5
1.2.3.  Kvalitātes politika    6
1.2.4.  Pārdošanas politika    6
1.2.5.  Politika pret vidi    7
2.  Uzņēmuma mikrovide    8
2.1.  Piegādātāji un starpnieki    8
2.2.  Produkcijas realizācija    8
2.3.  Vispārējā konkurentu novērtēšana    9
3.  Makrovide    10
3.1.  Makrovides faktori    10
4.  Tirgzinības kompleksa modeļi    12
4.1.  SVID analīze    12
4.2.  Segmentācija    13
4.3.  9P modelis    14
4.4.  Konkurētspējas un tirgus pievilcības ietekmes faktori    15
4.5.  Bostonas matrica    16
4.6.  General Electric matrica    17
4.7.  4P un 4C modelis    19
5.  Mārketinga plāns    20
  Secinājumi    21
  Bibliogrāfiskais saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Pie šī brīža augstās inflācijas un ekonomiskās situācijas valstī, uzņēmumam parādās jauni draudi – nodokļu paaugstināšanās, kas var ietekmēt produkcijas ierastās cenas, patērētāju intereses un pirktspējas samazināšanās, jaunu konkurentu parādīšanās. Jau iepriekš minēts fakts ir „Dzintara” reklamētības trūkums, kas ļauj konkurent firmām izvirzīties soli priekšā.

4.2. Segmentācija
Segmentēšana ir tirgus sadalīšana pircēju grupās atbilstoši konkrētām pazīmēm. Mēs apskatīsim „Dzintara” produkciju kopumā.
„Dzintars” parfimērija ir piemērota Eiropas un Skandināvijas valstu klimatam, ražotāji ir ievērojuši arī dzimuma un vecuma grupu atšķirīgās vēlmes, produkcija ir pieejamās cenās un tiek domāts arī par vides aizsardzību, ražojot pēc iespējas videi draudzīgākus iepakojumus.
Vadoties pēc šiem visiem kritērijiem, un vēl daudziem citiem, mēs sastādījām tirgus segmentācijas pazīmju kopumu, kas raksturīgs „Dzintara” produkcijai:
• Ģeogrāfiskās pazīmes.
• Valsts – Latvija, Lietuva, Igaunija, Krievija, u.c. pasaules valstis.
• Pilsētas, ciemi – republikas galvaspilsēta, rajonu centri, mapilsētas
• Klimats – mēreni kontinentāls
• Demogrāfiskās pazīmes.
o Vecums – nav konkrēta vecuma
o Dzimums – sieviete, vīrietis
• Sociāli ekonomiskās pazīmes
• Ienākumu līmenis – vidējais (Ls 250 – 500 )
• Nacionālās un kultūras pazīmes
• Ne reliģija, ne tautība neietekmē produktu.
• Psihogrāfiskās pazīmes
• Ne rakstura tips, ne dzīves vieds īpaši neitekmē produktu.
• Rīcības pazīmīmes
• Izvēles kritēriji – produkcijas kvalitāte, ekonomija
• Zināšanu un ieceru satdija – nezināšana, zināšana, ieinteresētība
• Pozīcija attiecībā pret preci – entuziasms, pozitīva
• Uztveres risks – mērens, zems

Autora komentārsAtvērt
Atlants