Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 1.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 2.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 3.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 4.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 5.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 6.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 7.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 8.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 9.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 10.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 11.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 12.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 13.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 14.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 15.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 16.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 17.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 18.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 19.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 20.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 21.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 22.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 23.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 24.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 25.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 26.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 27.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 28.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 29.
  • Referāts 'Informācijas uztveres veidi un to ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Informācijas jēdziens    5
2.  Uztvere    6
2.1.  Uztveres divējādas dabas    8
3.  Informācijas uztveres jēdziens    10
3.1.  Vizuālā sistēma    11
3.2.  Audiālā sistēma    12
3.3.  Kinestētiskā sistēma    14
4.  Jauniešu psihiskās attīstības raksturojums    15
4.1.  Jauniešu intelektuālās attīstības raksturojums    15
4.2.  Personības īpašības jauniešu vecumā    16
4.3.  Jauniešu saskarsmes raksturojums    17
4.4.  Attiecības ar vienaudžiem    19
5.  Jauniešu vecuma skolēnu mācīšanās stili un uzvedība    20
  Secinājumi    22
  Informācijas avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Pat pavirši novērojot cilvēkus, redzams, ka viņi krasi atšķiras ar savu ārējo izskatu, ar kustībām un žestiem, ar zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšanas veidiem, ar reakciju uz stresa situācijām, ar saskarsmes pamatprincipiem, ar balss tembru, utt..
Tēma: „Informācijas uztveres veidi un tās ietekme uz jauniešu mācīšanās stiliem” ir aktuāla jauniešu vidū, kuri vēlas izprast savu un apkārtējo vienaudžu rakstura, prasmju un iemaņu apgūšanas veida un izskata īpatnības.
Lielu ietekmi uz cilvēka ārējo izskatu un iekšējo pasauli atstāj informācijas uztveres veids pie kā tas pieder. Piemēram, vieni cenšas pievērst apkārtējo uzmanību ar košu, uzkrītošu apģērbu vai aksesuāriem, bet citi bezdarbības situācijās var sākt klikšķināt pildspalvu vai dungot. Bet vis spilgtāk tas atspoguļojas, uztverot informāciju-daži cilvēki daudz labāk informāciju uztver lasot to, bet citi noklausoties vai asociējot to ar kādu sadzīves priekšmetu vai tā raksturīgākajām īpašībām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants