Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Žurnāla "Cosmopolitan" reklāmas izplatīšanas analīze', 1.
  • Konspekts 'Žurnāla "Cosmopolitan" reklāmas izplatīšanas analīze', 2.
  • Konspekts 'Žurnāla "Cosmopolitan" reklāmas izplatīšanas analīze', 3.
  • Konspekts 'Žurnāla "Cosmopolitan" reklāmas izplatīšanas analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

• Auditorijas lielums/struktūra
Cosmopolitan tirāža mēnesī sastāda 31 000 eksemplāru.
Latvijā Cosmopolitan žurnālu latviešu valodā mēnesī izlasa 73 000 sieviešu. Pēdējo sešu Cosmopolitan žurnālu lasītāju skaits -131 000.
Tā kā šis žurnāls ir domāts sievietēm, tad mērķauditorija ir sievietes, pārsvarā no 16-35 gadus vecas.
Lai gan šim žurnālam ir daudz konkurentu, katru gadu parādās jauni, mūsdienīgi sieviežu žurnāli, Cosmopolitan savu pularitāti nezaudē, jo šo žurnālu dažādās valodās lasa arī citās valstīs. Televīzijas reklāmās tas arī tiek reklamēts, ka viens no vadošajiem un labākajiem sieviešu žurnāliem. Arī uz žurnāla vāk šis žurnāls tiek atzīmēts kā”Sieviešu žurnāls Nr.1”!
Auditorijas lielums ir milzīgs, tas varētu būt ne tiaki tāpēc, ka žurnāla saturs ir labs, bet daudzi jaunieši šo žurnālu pērk tikai popularitātes dēļ.
Tāpēc var izdalīt dažas lasītāju grupas:
- Cosmopolitain patstāvīgie lasītāji – tie ir cilvēki, kas neizlaiž nevienu šī žurnāla numuru.
- Žurnāla piekritēji – lasītāji, kuri diezgan bieži pērk šo žurnālu.
- Gadījuma lasītāji – tie lasītāji, kas žurnālu nopērk tikai, ja tos interesē konkrēta tēma numurā, piemēram, par veselīgu dzīvesveidu, raksti par slavenībām.

• Reklāmas informācijas apjoms/struktūra.
Žurnāla apjoms ir apmēram katru reizi vienāds - 146.lpp. No tām apmēram 32.lpp(~20%) ir reklāmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants