Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 1.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 2.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 3.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 4.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 5.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 6.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 7.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 8.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 9.
  • Referāts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Ir divas pieejas, ko lieto mūsdienu psiholoģijas un izglītības pētījumos: kvantitatīvā un kvalitatīvā pētniecība. Abām pieejām ir līdzīgi galamērķi – vairot cilvēku zināšanas veicot konkrētu problēmas analīzi un izdarot secinājumus. Bet veids, kā to izdarīt – abām pētniecības pieejām ir atšķirīgs.
Kvantitatīvā pētniecība skaidro mijiedarbību starp faktoriem no pozitīvisma viedokļa un uzsver cēloņsakarības. Tā vairāk tendēta uz kvantitāti, uz skaidri definētām īpašībām, kuras ir stabilas un piemīt cilvēkiem noteiktos daudzumos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants