Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 1.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 2.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 3.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 4.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 5.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 6.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 7.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 8.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 9.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 10.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 11.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 12.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 13.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 14.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 15.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 16.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 17.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 18.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 19.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 20.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 21.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 22.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 23.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 24.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 25.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes vadīšana uzņēmumā"Grindeks"', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Kvalitātes vadīšanas pamats    4
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    5
1.2.  Kvalitātes sistēmas    6
1.3.  Kvalitātes vadīšanas tehnikas    8
1.4.  Kvalitātes vadīšanas panākumu ietekmējošie faktori    9
1.5.  Starptautiskais kvalitātes vadīšanas standarts    11
2.  Aprēķinu daļa    13
2.1.  Uzņēmuma apraksts    13
2.2.  Preces apraksts    13
2.3.  Kvalitātes politika uzņēmumā    14
2.4.  Labas ražošanas prakse uzņēmumā    15
2.5.  Preces kvalitātes uzlabošanas efektivitāte    18
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

1. Analītiskā daļa
1.1. Kvalitātes vadīšanas pamats


Kvalitāte tā ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem. Vēsturiski izveidojušās daudzas metodes noteikta kvalitātes līmeņa produkcijas ražošanai, kas galvenokārt balstītas uz pieredzi, nevis uz teorētiskām zināšanām. Par nekvalitatīva darba veikšanu bieži vien draudēja bargs sods – kā miesisks, tā arī mantisks. Tomēr ne jau sodi veicinājuši kvalitātes attīstību, bet gan nepieciešamība izdzīvot un konkurence. Vienmēr bijis tā, ka par kvalitatīvāku preci vai pakalpojumu maksāts vairāk un tikai labākā un kvalitatīvākā prece varējusi iekarot pircēju uzticību.
Prasība nodrošināt kvalitāti, kas galvenokārt attiecās uz celtniecību, tika noteikta jau senajā Ēģiptē. Un pilnīgi iespējams, ka noteiktas prasības kvalitātei eksistēja arī vēl tālākā senatnē [1. 5lpp.].

1.1.1. Kvalitātes jēdziens

Kas tad šī kvalitāte, kas satraukusi cilvēku prātus jau kopš seniem laikiem un vienmēr prasījusi – labāk, skaistāk, ērtāk, drošāk…
Kvalitātes jēdziena formulējums dažādos literatūras avotos ir atšķirīgs, piemēram:
• kvalitāte ir produkta īpašību kopums, kas nosaka tā spēju apmierināt iepriekš noteiktas vajadzības.
• Kvalitātes ir objektu raksturotājkopa, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātām prasībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants