Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 1.
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 2.
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 3.
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 4.
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 5.
  • Referāts 'Efektīva saskarsme manā darba vietā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Saskarsme darba vietā
Saskarsme darba vietā rodas kontaktējoties darbiniekiem savā starpā gan vienas nodaļas ietvaros, gan ar citu nodaļu darbiniekiem, kā arī kontaktējoties vadītājam ar padotajiem darbiniekiem. Var minēt, ka saskarsme ir tieši tā, kas parāda, kā mēs pret citiem izturamies, kā mēs ar citiem sarunājamies, uzsmaidām un sasveicināmies. Saskarsmes veidā tiek parādītas sabiedrībā pieņemtās uzvedības un pieklājības normas.
Jebkurā darba vietā saskarsme var būt pozitīva, kad darbinieki viens pret otru izturas laipni, ir izpalīdzīgi, pretimnākoši un atsaucīgi, tāpat arī saskarsme var būt negatīva, kad darbinieki viens pret otru izturas īgni, ir neatsaucīgi un ne labprāt izpalīdz viens otram. Arī vadītāja loma un izturēšanās ir būtisks faktors veidojot efektīvu saskarsmi darba vietā. Sabiedrībā pastāv viedoklis, ka vadītājam būtu jārāda priekšzīme saviem darbiniekiem, līdz ar to vadītājam jābūt ļoti saprotošam un iejūtīgam tā, lai darbiniekiem būtu prieks ar vadītāju sastrādāties un veidot efektīvu saskarsmi darba vietā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants