Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bodrijārs', 1.
  • Konspekts 'Bodrijārs', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Uz katru soli redzam reklamas, akcijas, plakātus. Un tas viss ir ļoti iedarbīgs veids, īpaši mūsdienās, kad cilvēki cenšaas sekot līdzi modei un jaunākajām aktualitātēm, uz ko arī mārketinga pārzinēji liek lielāko izsaukuma zīmi.
Un lai gan mēs apzināmies, ka tas ir mārketinga triks un ka mēs bez tās preces varam izdzīvot, mes tomēr pakļaujamies šai šantāžai un iegādājamies to, ko reklamē. Un tādā veidā mūsu pasauli lēnam, bet ļoti spēcīgi pārņem veikali un preces, jo mēs esam sākuši dzīvot nevis garīgajā, bet gan materiālajā pasaulē, kas, manuprāt, ir diezgan liels draudz, jo cilveki vairs nesaprot neko garīgu, viņi sāk izturēties pret pašiem cilvēkiem kā pret lietām un pret lietām viņi izturās ar mīlestību, jo tās ir jāsaudzē, lai gan būtu jābūt pavisam otrādi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants