-
Produkta analīze mārketingā un ekonomikā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Preces analīze | 6 |
1.1. | „Krēsla” sēriju grāmatu rašanās vēsture | 6 |
1.2. | „Krēslas” grāmatu fiziskie parametri un tirāža | 6 |
1.3. | „Krēslas” grāmatu kvalitāte | 8 |
1.4. | Vajadzību sadale | 8 |
1.5. | Autortiesības | 9 |
1.6. | „Krēslas” grāmatu sortiments | 10 |
2. | Produkta dzīves cikls | 12 |
3. | Konkurences tirgi | 16 |
4. | Vieta un sadales kanāli | 18 |
5. | Cena | 20 |
6. | Produkta virzīšanas metodes | 22 |
7. | Stefānijas Meieres darba pārdošanas process – jauniešu viedoklis | 24 |
7.1. | Lasītāju anketu kopsavilkums | 24 |
7.2. | „Krēslas ” grāmatu nelasītāju anketu kopsavilkums | 25 |
Secinājumi | 26 | |
Literatūras saraksts | 27 | |
Pielikums | 29 |
Secinājumi
Grāmatu kvalitāte ir atkarīga arī no tās tulkojuma ne tikai no grāmatas dizaina.
Latvijā Abgāts Zvaigzne ABC ir izdevis šīs grāmatas arī mīkstajos vākos jeb ekonomiskajā izdevumā, tādējādi palielinot savu peļņu.
Veiksmīgas grāmatas pamatā ir labs mārketings, kas piesaista topošos pircējus.
Respondenti, kuri ir lasījuši „Krēslas” grāmatas vairākās valodās, uzskata, ka tulkojums ir kvalitatīvs, un cena atbilst grāmatu kvalitātei.
Grāmatas ir vislabākās reklāmas to filmām.
Darba metodes:
1. Latviešu rakstniekiem vairāk vajadzētu izmantot mārketinga piedāvājumus, lai viņu darbiem būtu lielāka tirāža.
2. Latviešu rakstniekiem savos darbos vajadzētu izmantot arī tādas metodes, kas piesaista arī jauniešus ne tikai vecāka gada gājuma cilvēkus.
…
Darbā aprakstīta produkta analīze,ņemot par piemēru, Stefānijas Meieres "Krēsla" grāmatu sērijas. Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu. Reklāmas pārsvarā atspoguļojas masu mēdijos (televīzijā, laikrakstos, internetā), kā arī publiskās vietās — reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos . „Krēslas” grāmatu popularizēšanā daudz iesaistās pati autore un tās izdevniecība.Stefānija Meiere piedalījās dažādās intervijās, kuras var apskatī YouTube.com interneta tīklā, viņa ir intervēta par grāmatu sarunu šovā Elen DeGeneres, kurš ir viens no slavenākajie sarunu šoviem ASV, kā arī bija speciāli grāmatu atvēršanas svētki, kur viņa parakstījās”Krēslas ” grāmatās.
Pievienots viens pielikums - 5.pielikums.