Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 1.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 2.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 3.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 4.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 5.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 6.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 7.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 8.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 9.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 10.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 11.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 12.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 13.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 14.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 15.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 16.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 17.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 18.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 19.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 20.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 21.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 22.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 23.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 24.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 25.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 26.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 27.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 28.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 29.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 30.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 31.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 32.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 33.
  • Referāts 'Konfliktu risinājums izglītības iestādē Darba likuma ietvaros', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    12
1.  Konflikti DARBA VIETĀ    15
  Konfliktu veidi    18
1.1.2.  Izšķir dažus starppersonu konfliktu tipus    18
1.2.  Konfliktu cēloņi    21
1.3.  Konfliktu vadīšana    22
1.4.  Mediācija    25
2.  KONFLIKTSITUĀCIJAS RISINĀJUMS DARBA VIETĀ    27
2.1.  Darba devēja un darbinieka riski, risinot strīdus tiesā    31
2.2.  Vispārējais izglītības iestādes raksturojums    32
3.1.2.  Pētījuma uzdevumi    34
  SECINĀJUMI    41
  PRIEKŠLIKUMI    43
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKTS    44
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba mērķis: iepazīties ar psihologu atziņām par konfliktu cēloņiem, iespējām izvairīties no tiem un to risināšanas veidiem darba likuma ietvaros.
Darba uzdevumi:
1)apzināt teorijas nostādnes apskatāmās tēmas ietvaros;
2)sastādīt aptaujas anketu un izplatīt to iestādes darbiniekiem, šādi noskaidrojot un apkopojot iegūtos datus;
3)izdarīt secinājumus un dot ieteikumus darba pilnveidošanai.
1.Konflikti DARBA VIETĀ
Neviens cilvēks nenodzīvo savu mūžu pilnīgi bez konfliktiem. Ar konfliktiem parasti ir saistītas sevišķi spēcīgas emocijas, jo konflikti tomēr ir ekstremālas saskarsmes situācijas. Kamēr esam pāruzbudināti un negatīvu emociju pārņemti, grūti cerēt uz veiksmīgu konflikta atrisināšanu. Tāpēc nepieciešama ‘’vēsa’’ galva. Jāprot atbrīvoties no liekās spriedzes, nekaitējot sev un lietai, neprovocējot partnera atbildes agresiju, kuru varētu izraisīt mūsu negatīvo emociju noreaģēšanu uz oponentu. Vienmēr jāatceras, ka saskarsmē darbojas ‘’emociju atgriezeniskais likums’’, kura būtību labi izsaka latviešu sakāmvārds ‘’Kā mežā sauc, tā atskan’’. Tāpēc, lai samazinātu konfliktu situācijas mūsu dzīvē, ir jāprot pareizi tos atrisināt!
Strīds no strīda atšķiras, pirmkārt, jau atbilstoši darbinieku temperamentam, to kultūras un inteliģences līmeņiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants