Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Saeimas vēlēšanas 2010 - partiju reklāmas paņēmieni', 1.
  • Referāts 'Saeimas vēlēšanas 2010 - partiju reklāmas paņēmieni', 2.
  • Referāts 'Saeimas vēlēšanas 2010 - partiju reklāmas paņēmieni', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kas tad ietekmēja vēlēšanu rezultātus?
Diez vai visi vēlētāji lasīja priekšvēlēšanu programmas, kaut nevaru apgalvot, ka kāda vēlētāja izvēli ietekmēja tieši partijas programma. Pusgadu partijas cīnījās par vēlētājiem, tērēja tūkstošus latu savai priekšvēlēšanu reklāmai. Kādus reklāmas paņēmienus partijas izmantoja? Paņēmšu priekšvēlēšanu brošuras, kas atradu pastkastītē vienu dienu priekš vēlēšanām: visās „Vienotības” deputātu kandidātu personīgās reklāmlapās ir pieminēts Valdis Dombrovskis (rezultātā viņš guvis vislielāko atbalstu vēlēšanās, kas izteikta plusos biļetenēs). Dāžās „Vienotības” brošurās deputātu kandidāti piemin Dombrovski caur neuzticēšanas izteikšanu J. Urbanovičam: „Es nevēlos dzīvot Urbanoviča republikā. Es neticu „trekno gadu” solījumiem. Es uzticos Dombrovskim, kurš pateicoties cilvēku izturībai, ir izglābis valsti no bankrota.” – tā ir tikai daļa no teksta, kur izmanto tādu paņēmienu, kā kontrasts, manuprāt ļoti iedarbīgs un priekšvēlēšanu cīņā izplatīts, bet nav īpaši korekts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants