Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Audzināšanas darbības nozīme klasē skolēna personības veidošanās procesā', 1.
  • Konspekts 'Audzināšanas darbības nozīme klasē skolēna personības veidošanās procesā', 2.
  • Konspekts 'Audzināšanas darbības nozīme klasē skolēna personības veidošanās procesā', 3.
  • Konspekts 'Audzināšanas darbības nozīme klasē skolēna personības veidošanās procesā', 4.
  • Konspekts 'Audzināšanas darbības nozīme klasē skolēna personības veidošanās procesā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšanas darbības mērķis ir vispusīgi un harmoniski attīstīt personību atbilstoši sabiedrības normām, virzot personības attīstību sabiedrības ideālam. Respektējot personības individualitāti.
Klasē skolotājam jāveido tāda vide, lai tiktu sekmīgi attīstītas katra skolēna spējas un tiktu radīta klasē vienotība. Sakarsmes stilam jābūt demokrātiskam, nevar būt autoritārais, jo tā klasē var rasties nestabilitāte, naids, diskomforts.
Skolēniem ir jāattīsta dažādas prasmes :
prasme plānot, organizēt – skolotājiem vajag pārrunāt ar skolēniem nepieciešamību plānot savu mācību un ārpusstundu darbu; skolēnus iesaistīt mācību procesa, skolas dzīves norišu plānošanā; mācīt skolēnus plānus realizēt, organizēt pasākumus.
Prasme strādāt ar informāciju – skolotājam jāmāca informāciju atlasīt, analizēt, novērtēt tās svarīguma pakāpi un objektivitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants