Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 1.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 2.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 3.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 4.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 5.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 6.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 7.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 8.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 9.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 10.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 11.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 12.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 13.
  • Prezentācija 'Kritikas nozīme sarunas procesā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

⦁ Nav vērts sevi šaustīt. Jo kritika vienmēr tiek izteikta par to, kas jau ir noticis pagātnē. Un tās jēga ir panākt, lai nākotne būtu labāka. Uzkavēties pagātnē vērts tikai tik, lai saprastu kā nepieļaut atkārtoti vienas un tās pašas kļūdas.

Ja kritizējam mēs,
tad vārda „kritika” vietā izvēlamies lietot jēdzienu „kvalitatīvs vērtējums”. Kvalitatīvs vērtējums ir pozitīvās kritikas veids, mūsu viedoklis par kādu notikušu darbību, ar patiesu mērķi uzlabot situāciju un sniegt ieteikumus izaugsmei. Kvalitatīvam vērtējumam ir noteikta secība un struktūra.
1. Labvēlīgas vides radīšana
Mērķis vieglāk būs sasniedzams, ja vērtējuma izteikšanai tiks radīta labvēlīga vide. Labi sarunu risināt vietā, kur abas puses jūtas labi un ir vienlīdzīgā pozīcijā (piemēram, abi sēž, nevis viens stāv kājās un skatoties no augšas uz leju otru audzina). Visefektīvākā ir saruna zem četrām acīm, telpā ar aizvērtām durvīm, izslēgtu telefonu. Noskaņojies pats uz patiesu vēlmi uzlabot situāciju, esi gatavs ieklausīties un saprast cilvēku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants