Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konflikts', 1.
  • Referāts 'Konflikts', 2.
  • Referāts 'Konflikts', 3.
  • Referāts 'Konflikts', 4.
  • Referāts 'Konflikts', 5.
  • Referāts 'Konflikts', 6.
  • Referāts 'Konflikts', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Konflikta jēdziens    3
1.1.  Iekšējie konfliktu veidi    3
1.2.  Starppersonu konfliktu tipi    3
2.  Konfliktu atrisināšana    4
3.  Konfliktsituācija uzņēmumā    4
4.  Izmantotā literatūra    6
Darba fragmentsAizvērt

Konflikti ir neatņemama un tāpēc normāla dzīves sastāvdaļā. Plašā nozīmē par konfliktu sauc jebkurus savstarpēji antagonistiskus impulsus, intereses, viedokļus, darbības. Konflikts var būt iekšējs – pašā cilvēkā – kā pretēju vēlmju, impulsu sadursme, kura ietekmē cilvēka uzvedību un ceļu uz mērķi, kā arī ārējs - starppersonu (starpgrupu) konflikts, kurā viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķu sasniegšanā, jo katrai ir savas intereses.
Jebkura konflikta pamatā ir noteiktas vērtības, par kurām rit cīņa. Vērtība ir kaut kāds objekts, kuram subjekta vajadzību un interešu struktūrā ir milzīga nozīme. Konflikti rodas tieši šīs vērtības nozīmīguma dēļ.

1.1. Iekšējo konfliktu veidi.

Pavisam ir četri iekšējo konfliktu veidi:
1.Aproach – aproach (tuvošanās – tuvošanās). Konflikts rodas,
kad cilvēkam ir divi vienlīdz labi un vienlīdz vēlami mērķi. Cilvēks šo konfliktu atrisina darbībā, parasti izvēloties to mērķi, kas ir tuvāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants