Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorijas
Preču sortiments ir izvēlēts, ar domu, ka lielākā daļa klientu ir sievietes, vecumā no 16 līdz 50 gadiem, ar vidēju ienākumu līmeni.
Apavi un apģērbi veikalos ir piemēroti gan jaunām sievietēm ar dažādām stila un modes prasībām, gan pusmūža cilvēkiem, kuriem ir ļoti svarīgs nosacījums apavu un apģērba iegādei ir to ērtums, kvalitāte un, protams, atbilstoša cena.

Pēc Katlipa, Sentera un Brūma (Cutlip S., Senter A., Broom G., 2002) pētījumiem, “cilvēki ar zemu pašnovērtējumu, kuri jūtas sociāli mazvērtīgi, ir vieglāk ietekmējami ar pārliecināšanas nolūkos nosūtītiem paziņojumiem nekā cilvēki ar augstu pašnovērtējumu, kuriem apkārtējo cilvēku viedoklis ir gluži vienaldzīgs.”
Līdz ar to, ja daļu no cilvēkiem neietekmē reklāmas televīzijā, radio un presē, kā arī internetā piedāvātā informācija, tad, iespējams, iespaidu atstāj citas aktivitātes un īpašie notikumi, lai radītu publicitāti, interesi un izraisītu diskusiju sabiedrībā.

Atlants