Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības vadība', 1.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 2.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 3.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 4.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 5.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 6.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 7.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 8.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 9.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 10.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 11.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 12.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 13.
  • Referāts 'Izglītības vadība', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Katru izglītības iestādi raksturo noteikta struktūra.
2. Organizācijas struktūra ir veselā sastāvdaļu savstarpējs funkciju nosacīts izvietojums.
3. Iestādes attīstību pārmaiņu procesā ietekmē īpaši rādītāji – noteicošās vērtības, iestādes misija, atbildības un pienākumu apzināšanas līmenis u.c.
4. Pedagoģiskā procesa pilnveide balstās uz zinātniskām atziņām, kas iegūtas, novērtējot sasniegtos rezultātus un izdarot nepieciešamās korekcijas.
5. Gatavība dzīvot uz zināšanām balstītā sabiedrībā ir nākotnes skatiens uz ilgtspējīgu izglītību ikvienam.
6. Patreiz izglītības prestižs ir zems. Pedagogs vairāk dzīvo vīziju pasaulē, tikai iedomās redz savu izaugsmes gājumu.
7. Protams, spēja mācīties un spēja mainīties pārmaiņu procesā ir svarīgas.
8. Deleģēšana palīdz iestādes darbiniekiem pierādīt savu iniciatīvu darbā un patstāvību pārmaiņu veikšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants