Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 1.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 2.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 3.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 4.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 5.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 6.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 7.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 8.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 9.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 10.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 11.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 12.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 13.
  • Referāts 'Digitālā mārketinga īpatnības B2B sfērā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Digitālais mārketings ir kļuvis par pilnvērtīgu uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas rīku, kas pakāpeniski aizstāj tādus tradicionālā mārketinga paņēmienus kā drukātā reklāma preses izdevumos, vides reklāma u.c.
2. E-pasta mārketinga izmantošana ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja klients ir izteicis vēlmi saņemt informāciju no uzņēmuma.
3. Sasniegtās auditorijas un to segmentu precīza noteikšana padara izmērāmu ieguldīto finanšu resursu atdevi.
4. Digitālā mārketinga rīku un kanālu izmantošanai jābūt stratēģiski plānotai, lai ziņas saņēmējos neizraisītu pretēju reakciju uzņēmumam vēlamajai.
5. Sociālo mediju piedāvātā lietotāju segmentēšanas iespēja, atvieglo ziņas nodošanas specifiskai mērķauditorijai nodrošināšanu.
6. Digitālais mārketings atvieglo uzņēmumu iekļūšanu starptautiskā tirgū, padarot iespējamu tirdzniecību starpvalstu līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Atlants