Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Reklāma kā virzītājspēks', 1.
  • Konspekts 'Reklāma kā virzītājspēks', 2.
  • Konspekts 'Reklāma kā virzītājspēks', 3.
  • Konspekts 'Reklāma kā virzītājspēks', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Taču, piemēram, Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestāde (EPNI) eksperti neapstiprināja, ka Red Bull enerģijas dzērienā esošais taurīns patiešām mazina nogurumu un veicina možumu, kā tiek apgalvots Red Bull reklāmā. Tāpat netika pierādīts apgalvojums par Lipton melnās tējas pozitīvo ietekmi uz možuma saglabāšanu un uzmanības noturēšanu.
Sekas šo parametru neievērošanai ir patērētāju, sabiedrības maldināšana par attiecīgajiem produktiem. Un kā jau zināms, maldināšana reklāmas nozarē nav pieļaujama.
Es neatradu apstiprinošu informāciju par to, vai šo reklāmu sakarā kaut kas ir darīts, bet pēc pašas novērojumiem liekas, ka nē. Proti, par Actimel lakto un bifido baktērijām reklāmas arvien tiek translētas. It kā pārtikas milzis Danone uzsver, ka probiotiķu efektivitāte pierādīta daudzos pētījumos, kuru rezultāti publicēti starptautiskos zinātnes žurnālos. Tomēr uzņēmums atsaucis iesniegumu EPNI par Actimel un Activia veselīguma apstiprināšanu, jo nav skaidrs, pēc kādiem kritērijiem tiek pārbaudīts apgalvojumu zinātniskais pamatojums. Secinājums, ka pamatojuma tā arī nav.
Vienīgais, kas tagad tiek veikts ir veselīgo produktu vērtēšana, kas varētu tikt izskatīta līdz 2012. gadam. Līdz tam šīs veselīguma norādes var lietot. Tātad reklāmas ar maldinošu raksturu turpināsies.
Es uzskatu, ka likumi visiem ir vienādi, tad visiem arī vajadzētu „spēlēt pēc noteikumiem” un nemēģināt apiet tos. Man šīs reklāmas netraucē, jo es vienmēr tāpat nodomāju – atkal „apčakarēt” te mūs grib, bet tomēr ir daudz cilvēku, kas tic reklāmās teiktajam. Līdz ar to maldināšana paliek maldināšana un reklāmas nozarē tā nav pieļaujama.

Autora komentārsAtvērt
Atlants