Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 1.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 2.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 3.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 4.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 5.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 6.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 7.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 8.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 9.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 10.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 11.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 12.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 13.
  • Referāts 'Datorspēļu ietekme uz pirmsskolas bērnu emocionalitāti', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  DATORA UN VIDEO SPĒĻU IETEKME    4
2.  PIEMĒROTAS SPĒLES IZVĒLE BĒRNAM    6
2.1.  Vecāku atbildība    6
2.2.  Datorspēļu ražotāju atbildība    7
3.  PIE DATORA BĒRNA PAVADĪTĀ LAIKA UZRAUDZĪBA    10
  PIELIKUMS    11
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    15
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu tehnoloģiju straujās attīstības gadsimtā neizbēgama ir mūsu jaunākās paaudzes saskarsme ar šiem izstrādājumiem. Sākot jau ar 1979. gadu pasaulē tiek apskatīta tēma par datorspēļu ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērnu attīstību Modernās lietas ienāk katrā mājsaimniecībā un kļūst par tās ikdienas neatņemamu sastāvdaļu. Līdz ar to arī mūsu bērnos rodas interese, kas tas ir un kā tas strādā. Pasaules tendences ir tādas, ka robeža, no kuras bērns iemācas pārvaldīt datoru un spēli kļūst arvien jaunāka. Patiesībā tas nav nekas nosodāms, bet raksturo mūsdienu zinātniski-tehnisko progresu. Būtība slēpjas saturā un mērķī:
ar kādu nolūku bērna laiks tiek piepildīts ar virtuālo pasauli un kas tajā atrodas - teletūbiji vai monstri?
vai bērns apgūst kautko jaunu, piemēram, kustību koordināciju, atmiņas un reakcijas treniņus;
vai šis ir labākais veids kā to iemācīties?
Pieaugušie pēc smagas darba dienas ir pārguruši un izmanto datoru kā modernu nomierinošu līdzekli savam bērnam, jo galvenais ir klusums mājās.
Pastāv gan pozitīva, gan negatīva pieredze par datoru lietošanu ikdienā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants