Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā biznesa vide', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā biznesa vide', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā biznesa vide', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā biznesa vide', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā biznesa vide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Nestabilitātes līmenis – dažās valstīs pastāv lielāka politiskā nestabilitāte nekā citās un tajās var pat notikt varas pārņemšana militārā ceļā vai pilsoņu karš. Ar to ir jārēķinās, veicot uzņēmējdarbību konkrētā valstī;
Attiecības starp uzņēmuma pārstāvēto valsti un partnervalsts valdību – dažas nesaskaņas starp valstu valdībām var radīt tirdzniecības ierobežojumus vai pat embargo.

Kultūras vide
Kultūra ietver materiālos un nemateriālos komponentus. Nemateriālie komponenti ir vērtības, uzskati un izveidojušais skats uz pasauli. Materiālie komponenti ir ēkas (tajā skaitā muzeji un teātri), iekārtas, darbarīki, grāmatas, televīzija, datori, gleznas un apģērbs.
Svarīgākie kultūras uzvedības un attieksmes aspekti ir cilvēku uzskati pašiem par sevi, cilvēku savstarpējās attiecības, attiecības starp cilvēkiem un organizācijām, cilvēku uzskati par sabiedrību, cilvēka attieksme pret dabu, cilvēku attieksme pret visumu, vērtības un uzvedības normas, kā arī valoda un komunikācija.
Izvēloties preces nosaukumu pārdošanai citā valstī ir jāņem vērā vai šim nosaukumam nav kāda nelabvēlīga nozīme citā valodā, vai tas vispār ir izrunājams citā valodā, vai tas neskan līdzīgi kā jau tirgū esoša produkta nosaukums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants