Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 1.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 2.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 3.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 4.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 5.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 6.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 7.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 8.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 9.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 10.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 11.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 12.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 13.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 14.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 15.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 16.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības attīstības tendences Latvijā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  LATVIJAS VALSTS UZŅĒMĒJDARBĪBAS ATTĪSTĪBA    4
1.1.  Latvijas uzņēmējdarbības pamats    4
1.2.  Uzņēmumu un komercdarbības formu klasifikācija    4
1.3.  Mazā, vidējā komersanta statusa noteikšana    6
1.4.  Mikro un mazo uzņēmumu būtība    7
1.5.  Jauna uzņēmuma darbības jomas izvēle    8
2.  UZŅĒMUMA DIBINĀŠANA – JAUNA REKLĀMAS AĢENTŪRA    9
2.1.  Jauna uzņēmuma uzsākšanas neatliekamas darbības    9
2.2.  Biznesa plāna uzmetums    9
2.2.1.  Nepieciešamo ieguldījumu apjoms    9
2.2.2.  Personāla jeb darbinieku izvēle    10
2.2.3.  Uzņēmuma piedāvājumu izklāsts    11
2.3.  Rentabilitāte    12
2.4.  Risku varbūtība    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTA LITERATŪRA    15
  PIELIKUMS    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Referāta gaitā tika analizēti uzņēmējdarbības attīstīšanas faktori Latvijas valstī, ka arī izstrādāta jaunas reklāmas aģentūras dibināšanas shēma.
Referāta rezultātā izdarīti šādi secinājumi:
1. Sabiedrībā valda stereotips, ka sākt savu uzņēmējdarbību Latvijā nav īpašas jēgas, jo „viss jau ir pilns” un brīvas nišas biznesam vairs nav. Patiesībā, biznesa iespējas - ir bezgalīgas. Vajag tikai sevi kārtīgi „izpētīt” – ko es protu, kas man patīk, ko es varētu jaunu dibināt.
2. Pēc Uzņēmumu reģistra (UR) datiem, Latvijā visvairāk tiek dibināti individuālie uzņēmumi, sabiedrības ar ierobežotu atbildību un zemnieku saimniecības.
3. Arvien nozīmīgāku lomu Latvijas ekonomikā ieņem mikro un mazie uzņēmumi, kuru skaits veido vairāk nekā 94% no kopējā Latvijā reģistrēto uzņēmumu skaita.
4. Populārākās mikro un mazo uzņēmumu darbības jomas – tirdzniecība, pakalpojumi un nekustamie īpašumi, un gandrīz puse no tiem uzņēmumiem nodarbina no 2 līdz 5 darbiniekiem.
Referāta rezultātā ir izvirzīti sekojošie priekšlikumi, lai dibinātu savu jaunu uzņēmumu:
1. Pirms jauna uzņēmuma dibināšanas vajag kārtīgi izpētīt tirgu un pieprasījumu pēc piedāvātas preces. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants