• Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapas un protokola aizpildīšanai

     

    Konspekts5 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 1.
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 2.
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 3.
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 4.
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 5.
  • Konspekts 'Paskaidrojumi ierēdņa/darbinieka darbības un tās rezultātu novērtēšanas veidlapa', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Veidlapas 1.lappusē jānorāda ierēdņa/darbinieka vārds, uzvārds, ieņemamais amats un struktūrvienība, kā arī novērtēšanas komisijas locekļu vārdus, uzvārdus, amatus un struktūrvienības, kā arī novērtēšanas periodu: 02.01.2005. – 30.12.2005.

1. Darba uzdevumu izpildes analīze.
Šajā sadaļā izvērtē/analizē visus iepriekšējā novērtēšanas protokolā noteiktos uzdevumus un pienākumus. Atzīmējot, kuri ir sasniegti, kuri – nē, kas palicis neizdarīts noteikto uzdevumu izpildei.

2. Uzdevumu izpildi veicinošie un kavējošie faktori.
Jāmin gan personīgie, gan iestādes, gan valsts līmeņa faktori.
Personīgie faktori – tie, kas saistīti ar ierēdni/darbinieku (darba plānošana, ģimenes apstākļi, iepriekšējā pieredze, iemaņas utml.).
Iestādes faktori – nav tieši saistīti ar darbinieku, bet ietekmē viņa darba izpildi (sadarbība ar vadību, reformas arhīva struktūrā utml.).
Valsts līmeņa faktori – iespēja celt kvalifikāciju, darba samaksas sistēma utml.
3. Uzdevumu izvirzīšana nākamajam novērtēšanas periodam.
3.1. Uzdevumus svarīgi precīzi nodefinēt, lai vērtējamajam un vērtētājam tie būtu skaidri. Būtiski konkrēti nosaukt tās darbības, kas veicamas uzdevumu izpildē un kritērijus, pēc kuriem var spriest par darba kvalitāti un progresu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants