Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kompānijas "Maid of the Mist" analīze', 1.
  • Eseja 'Kompānijas "Maid of the Mist" analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms dažiem gadiem kompānija izveidoja divus jaunu produktu- iespēju apskatīt ūdenskritumu no augšas, respektīvi, ar helikopteru pārlidot pāri. Sākumā tūristi šaubījās par produkta drošību, jo ūdenskritums izraisa mitru gaisu, un no tā ceļās augšā mazi gaisa pilieniņi, kas var traucēt lidojumu, taču gadiem ejot produkts tomēr guva panākumus. Otrs izveidotais produkts ir Niagāras ūdenskrituma apskate naktī, jo tas tiek izgaismots. Tūristu pieplūdums kļuva vēl lielāks, jo ūdenskritums tika izgaismots. Šis produkts veicināja popularitāti.
Saražotie produkti ar laiku tika patērēti, līdzko tūristi bija pārliecināti par produkta drošību, kā nekā ar dabu nedrīkst cīnīties.

Atlants