Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 1.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 2.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 3.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 4.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 5.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 6.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 7.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 8.
  • Referāts 'Mārketinga būtība', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma komunikācijas ir darbību kopums, ar kura palīdzību tiek īstenota vērtību maiņa starp jebkuriem uzņēmumiem savstarpēji, kā arī uzņēmumiem un patērētājiem. Mārketingam kā komunikatīvo sakaru nodrošinātājam un dažādu patērētāju attiecību un mijiedarbības procesu vienojošai funkcionējošai sistēmai ir jāīsteno specifiska sociāla komunikāciju. Komunikācijās nozīmīgs ir katra to elementa pielietojums, atbilstoši tirgus dalībnieku komunikatīvo vajadzību apmierināšanai. Atbilstošu tirgvedības komunikāciju pielietošana ir uzņēmumu attīstības nodrošināšanas pamatā. Uzņēmuma komunikāciju piemērošana ir atkarīga no uzņēmumu darbības specifikas un tā vietas vienotā uzņēmumu un patērētāju funkcionējošā sistēmā, jo katram no tiem ir sava loma preču un pakalpojumu virzīšanas procesā, kurā būtisks ir pats komunikācijas pastāvēšanas nosacījums, kad notiek procesu mijiedarbība un attiecību veidošana. Attiecību veidošanas mērķis ir informācijas nodošana, konkrētas preces vai pakalpojuma stimulēšana, kas summējas mērķa tirgū. Virzības procesā novadītā informācija, ir komunikāciju uzdevums, jo ekonomisko attiecību sistēmā komunikāciju informācija ir komunikatīvo sakaru izpausmes, kuru zināmas personas vai organizācijas izplata ar maksas līdzekļu starpniecību.
2. Mārketinga komunikācijas izveide.
Marketinga komunikāciju process. Procesa dalībniekam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares cilvēku grupām. Starpnieki veido un plāno komunikācijas ar pircējiem un saskares cilvēku grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants