Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uztveres īpatnības', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas process
Komunikācijas procesu mēs varam iedalīt trīs daļās: informatīvais saturs, uztvērējs un uztvērēja attieksme pret teikto. Informātīvais saturs vienmēr būs atkarīgs no cilvēka, kurš teikto pauž, jo tikai viņš zina to, ko vēlas pavēstīt. Uztvērējs var būt viens vai vairāki cilvēki. Situācijās, kad uztvērējs ir tikai viens, šis cilvēks paudīs savu nostāju pret dzirdēto, bet, uztvērējiem esot vairākiem, ļoti iespējams, ka visi viedokļi par dzirdēto netiks izpausti. Vienmēr sarunā būs kāds, kurš uzskatīs, ka viņa viedoklis ir pareizākais un svarīgākais, bet pārējie vienkārši pamās ar galvu un piekritīs, lai nenostātos pret pārējiem vai arī, lai nenostātos muļķa lomā, kad citi pateiktu, ka šī cilvēka viedoklis nav pareizs.
Utvērēja attieksmi veido dažādi kritēriji. Šajos kritērijos ietilpst: poza, žesti, mīmika, vārdi un intonācija, kādā tie tiek izteikti. Pateicoties pozai, mēs varam noteikt to, vai otrs cilvēks ir atvērts mūsu teiktajam. Kāju sakrustošana, roku sakrustošana, roku turēšana kabatās – katra no šīm lietām mums vēsta par citādāku informācijas uztveršanu. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants