Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Metode
Praktiskie darbi

Skolotāja darbība
*Nodarbības pašā sākumā skolotājs izskaidro bērniem uzdevumus par veicamo darbu.
*Brīdina par drošības pasākumiem.
*Novēro skolēnu darbības.
*Palīdz pēc nepieciešamības.

Skolēna darbība
*Uzmanīgi klausās skolotāja norādījumos.
*Neskaidrības gadījumā pirms uzdevumu veikšanas uzdod jautājumus.
*Strādā pāros vai mikrogrupās.
*Strādā patstāvīgi.
*Darba beigās analīzē savu veikto darbu – aizpildot darba lapu, kurā jānorāda darba gaita, novērojumus un secinājumus.

Mācību mērķi
*Patstāvīgi strādāt.
*Praktiski strādāt ar bioloģiskiem, ķīmiskiem objektiem, vai ierīcēm.
*Izvirzīt hipotēzi, darbības laikā pārbaudīt to.
*Plānot savu darbību.
*Secināt.

Metodes priekšrocības
*Skolēns iegūst jaunas prasmes – eksperimentāli darboties.
*Gūst jaunas atziņas.

Metodes trūkumi
*Nepieciešamas īpašas telpas un aprīkojums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants