Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 1.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 2.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 3.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 4.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 5.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 6.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 7.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 8.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 9.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 10.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 11.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 12.
  • Konspekts 'Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana', 13.
Darba fragmentsAizvērt

1.Izvēlieties tirgus segmentēšanas kritērijus, pēc kuriem būtu lietderīgi segmentēt tirgu šādiem uzņēmumiem:
a)rotaļlietu ražotājam
Segmentēšanas kritēriji:
1.Demogrāfiskās pazīmes:
klientu ģimenes stāvoklis;
ģimenes lielums;
bērnu vecums.
2.Ekonomiskās pazīmes:
ienākumu līmenis.
3.Nacionālās un kultūras pazīmes:
tautībā, pēc kuras var spriest kāda tipa rotaļlietas vairāk iecienītas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants