Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Tele2" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma īss raksturojums   
  Mārketinga iekšējā un ārējā vide   
  Bostonas konsultantu grupas matrica   
  General Electric(MC Kinsey) modelis   
  SVID   
  Segmentēšana   
  Uzņēmuma veiksmes atslēga   
  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija   
  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma īss raksturojums
2000. gada 7. oktobrī par mobilo sakaru operatora Baltkom GSM īpašnieku kļuva Tele2
Nopirktais uzņēmums bija otrs lielākais mobilo sakaru operators Latvijā, kas tika izveidots 1995. gadā.
Tagad Tele2 ir lielākais sakaru operators Latvijā (klientu skaita ziņā).
Mārketinga iekšējā un ārējā vide
Tele2 sniedz dažādu veida pakalpojumus
Tele2 ir līderis Latvijas mobilo sakaru tirgū ar vislielāko klientu skaitu
Tele2” galvenie piegādātāji ir Siemens un Latvenergo
Tele2” izmanto plašus sadales kanālus
Lielākie konkurenti uzņēmumam ir LMT un Bite
„Tele2” seko līdzi jaunākajām tehnoloģijām
Bostonas konsultantu grupas matrica
Pēc Bostonas konsultantu grupas matricas Tele2 atrodas matricas zvaigznes daļā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants