Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Zīmolu koncepts', 1.
  • Konspekts 'Zīmolu koncepts', 2.
  • Konspekts 'Zīmolu koncepts', 3.
  • Konspekts 'Zīmolu koncepts', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Deviņdesmitajos gados tika realizētas daudzas svarīgas izmaiņas attiecībā uz Eiropas zīmolu aizsardzību. Pirmkārt un galvenokārt, piecpadsmit Eiropas Savienības valstis savus zīmolu likumus saskaņoja ar Zīmolu Harmonizācijas Direktīvu. Tomēr visām Eiropas Savienības valstīm joprojām ir pašām savas zīmolu reģistrācijas direktīvas, likumi un reģistri.
Turklāt 1996. gadā Harmonizācijas Birojs Alikantes iekšējā tirgū atvēra biroju. Kopš tā laika visā Eiropas Savienībā ir iespējams aizsargāt zīmolu caur vienu vienīgu zīmola reģistrāciju.
Direktīvās un noteikumos Eiropas Taisnīguma tiesa ir atzīta par augstāko Eiropas zīmolu tiesu, kas ir atbildīga par direktīvu un noteikumu interpretāciju un pārbaudi. Eiropas taisnīguma tiesai ir jāsagādā atbildes uz tādiem principiāliem jautājumiem kā zīmolu izmantošana paralēlajā importā un zīmolu ievērojamais daudzums.
Direktīvas un noteikumu zīmolam piešķirtā definīcija – zīmoli ietver visas zīmes, kas var būt izmantotas uzskatāmās prezentācijās, ieskaitot personu vārdus, zīmējumus, burtus, skaitļus un produktu vai iepakojumu formas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants