Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 1.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 2.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 3.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 4.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 5.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 6.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 7.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 8.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 9.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 10.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 11.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 12.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 13.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 14.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 15.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 16.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 17.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 18.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 19.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 20.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 21.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 22.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 23.
  • Referāts 'Skolas pedagoģija', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pedagoģisko zinātņu sistēma    2
2.  Skolas pedagoģija    3
3.  Skolas pedagoģiskā procesa saturs un struktūra    5
4.  Pētniecība pedagoģijā    7
4.1.  Pirmsskolas pedagoģija    7
4.2.  Skolas pedagoģija    9
4.3.  Privāto skolu struktūras un vadības attīstība    13
4.4.  Kristīgās skolas    17
4.5.  Augstskolas pedagoģija    18
5.  Svešvārdu skaidrojumi    20
6.  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

Skolas pedagoģija ir viena no vissenākajām pedagoģijas nozarēm, tās teorija vēsturiskajā attīstībā ir piedzīvojusi uzplaukuma un nevērības laikus, jo ar skolā iegūto izglītību pamatoja nācijas sasniegumus, skolu slavēja un apvainoja.
Ar skolas pedagoģijas koncepciju saprot pedagoģijā attīstītās pamatprasības par audzināšanas kultūrvēsturisko konkrētību un atbilstību cilvēka dabai.
Skolas pedagoģijas teorētiskos pamatus veido vispārīgās pedagoģijas teorijas par personības audzināšanu, tās izziņu un attīstību mērķtiecīgai organizētā darbībā un pedagoģiskajā situācijā, par personības attīstības holistisko raksturu pedagoģiski organizētā sistēmā, audzēkņa dzīves darbības organizāciju, pētniecisko procesu pedagoģijā, pedagoģiskā procesa mērķtiecību, līdzekļu un rezultāta vienotību, pedagoģiskā procesa komplekso dabu un attīstības prognozēšanas pamatiem.…

Atlants