-
Loģistikas pakalpojumu sniedzēji
KOPSAVILKUMS
Pamatojoties uz darbā izklāstītajiem teorētiskajiem un praktiskajiem materiāliem, darba autors ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem un piedāvā sekojošus priekšlikumus. Globalizācijas ietekmē uzņēmumiem rodas nepieciešamība transportēt produktus un materiālus lielākos attālumos, kā rezultātā pieaug nepieciešamība pēc loģistikas speciālistiem un uzņēmumi tiek rosināti pievērt loģistikai lielāku uzmanību.
Labi izstrādāta loģistikas ķēde ir ievērojama priekšrocība tirgū, gan konkurences cīņā, gan jaunu tirgu iekarošanā un veco tirgu noturēšanā, tāpēc pieaug nepieciešamība nodot loģistikas ķēdes vadīšanu speciālista rokās.
Transportēšanas attīstība ļauj iekarot plašākus tirgus un palielināt realizācijas apjomus radot iespēju ražošanas apjoma ekonomijai.
Transportējot produktus veidojas noliktavas efekts, tiek „iesaldēti” finanšu līdzekļus, kas saistīti ar produktiem, kuri tiek transportēti.
Lai izmaksas katras produkta vienības transportēšanai samazinātos, ir nepieciešams pārvadāt lielāku produktu apjomu.
Ir izdevīgi izmantot lielāku transporta līdzekli apvienojot kravas, lai tas būtu maksimāli aizpildīts un veidotos apjomu ekonomija- transportēšanas pastāvīgās izmaksas tiek sadalītas uz vairāk produktu vienībām.
Transportam atpakaļceļš jāsedz ar sākotnējo sūtījumu, ja netiek transportēts nekas cits, līdz ar to tiek sadārdzināta produktus, kas samazina iespējamo mērķtirgu un produkta konkurētspēju tirgū.
…
Loģistika ir visa materiālu un produktu plūsma no to izejvielu avota līdz gala patērētājam. Loģistikas pamatfunkcija ir nogādāt vajadzīgos produktus vajadzīgajā vietā un laikā turklāt pie zemākajām izmaksām. Loģistikai uzņēmējdarbībā ilgu laiku tika pievērts pārāk maz uzmanības. Uzņēmēji koncentrē savus resursus un uzmanību pārsvarā tieši uz ražošanu un produkcijas pārdošanu, kā rezultātā loģistika tiek atstāta otrajā plānā. Globalizācija ir pavērusi jaunus ceļus resursu sagādē, kā arī gatavās produkcijas sadalē, līdz ar to loģistikas loma uzņēmumu darbībā pieaug. Uzņēmumiem ir jāplāno un jāvada loģistikas ķēde, lai nodrošinātu nepārtrauktu produkta ceļu no izejvielu avota līdz patērētājam. Veiksmīga loģistikas ķēde var nodrošināt būtiskas priekšrocības tirgū.
Atsevišķas atsauces nekvlitatīvas.