Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums pirms uzņēmuma “Hesburger” atvēršanas Rēzeknē ', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījuma mērķis:
Noteikt vai Rēzeknes pilsētā būs pieprasījums pēc „Hesburger” produktiem!
Mērķgrupa – studenti Rēzeknē;
Noteiktie raksturlielumi:
informētība par „Hesburger” uzņēmumu;
cik bieži apmeklētu “Hesburger” ;
kādu cenu būtu ar mieru maksāt par produktiem;
uzzināt vai ir vērts atvērt šo uzņēmumu Rēzeknē.

Pētījuma plāns:
Izstrādāta anketa;
Anketas tika izdalītas studentiem izlases veidā;
Katrs pētījuma dalībnieks aptaujāja 5 respondentus;
Kopā tika aptaujāti - 20 studenti;
Rezultāti tika izanalizēti..…

Autora komentārsAtvērt
Atlants