Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 1.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 2.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 3.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 4.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 5.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 6.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 7.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 8.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 9.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 10.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 11.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 12.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 13.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 14.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 15.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 16.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 17.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 18.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 19.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 20.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 21.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 22.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 23.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 24.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 25.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 26.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 27.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 28.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 29.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 30.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 31.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 32.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 33.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 34.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 35.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 36.
  • Referāts 'Datorspēles izstrāde un tās izmantošana mācību vielas apguvei fizikas stundās', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PUSAUDŽU VECUMPOSMS    6
1.1.  PUSAUDŽU VECUMPOSMA ĪPATNĪBAS    6
2.  DATORSPĒĻU IZMANTOŠANAS MĀCĪBU PROCESĀ    7
2.1.  DATORSPĒĻU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS    7
3.  DATORPROGRAMMĒŠANA    8
3.1.  PROGRAMMĒŠANA    8
3.2.  PROGRAMMĒŠANAS VALODAS    8
4.  DATORSPĒĻU VEIDOŠANA    10
4.1.  DATORSPĒLE    10
4.2.  SPĒLES KONCEPCIJAS IZSTRĀDE    10
5.  PRAKTISKĀ DARBĪBA    12
5.1.  DATORSPĒLES IZSTRĀDE    12
5.2.  MĀCĪBU STUNDAS PLĀNOŠANA UN ORGANIZĒŠANA    13
5.3.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTU INTERPRETĀCIJA    14
  SECINĀJUMI    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Darba sākotnēji izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Skolēni ar interesi iedziļinājās vielas apguvē un pielietoja iegūtās zināšanas izstrādātajā datorspēlē.
2. Datorspēles veidošanas process ir sarežģīts. Izstrādes procesā nepieciešamas zināšanas kā programmēšanas prasmes, kuras apgūt nav vienkārši
3. Datorspēles izstrādes process var būt ilgstošs. Sakarā ar vairākiem izstrādes posmiem, var rasties sarežģījumi, kuru dēļ izstrādes process var apstāties, kamēr netiks atrasts risinājums kļūdai vai problēmai
4. Datorspēli izstrādāt elektroniskā mākonī ir ērti. Tas atvieglo darba pieejamību, jo to var veikt jebkurā datorā un vietā, kur ir pieejams internets. Kā arī ir pieejamas vairākas programmēšanas valodas.
5. Kā viens no datorspēļu izmantošanas trūkums, pēc skolēnu viedokļa ir datoru nepieejamība mācību kabinetos. Var rasties sarežģījumi individuālā darbībā, jo skolēniem pēc kārtas jādarbojas pie interaktīvās tāfeles
6. Datorspēles priekšrocība, pēc skolēnu viedokļa ir iegūto zināšanu praktiskā pielietošana un nostiprināšana. Datorspēle palīdz skolēniem apgūt mācību vielu
7. Ja datorspēle ir gatava tās izmantošanai, vienalga vienmēr iespējams pilnveidot to.
8. Skolēnam bez iepriekš apgūtām zināšanām programmēšanā, izveidot datorspēli ir ļoti sarežģīti. Nepieciešamas prasmes, lai izprastu programmēšanas valodas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants