Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā', 26.
Darba fragmentsAizvērt

6. marts.
Klase 3 d.
Stunda ( nodarbība ) Latviešu valoda
Temats E. Birznieks- Upītis.

Skolotāja vārds uzvārds

Stundas mērķis: Iepazīstināt ar jauno autoru- E. Birznieku- Upīti.
Planotie uzdevumi: 1. Atkārtot, pārbaudīt jau apgūto vielu.
2. Jauno vārdu skaidrošana, iekļaušana valodā.
3. Lasīšanas iemaņu nostiprināšana.

Stundas īss konspektīvs izklāsts

Stunda sākas ar kontroldarbu, kopā ar skolotāju bērni izrunā darbā neskaidro. Skolotāja dod bērniem informāciju par E. Birznieku- Upīti. Izmanto uzskati- zīmējums, doze, bundulis- trauciņi uzskatei. Bērni korī lasa tekstu par egli un bērzu. Bērni zīmē gaisā jaunapgūtos vārdus. Mājās teksts par egli un bērzu jāmācās izteiksmīgi lasīt un stāstīt.
Prakses uzdevumi
Secinājumi.
1. Mācību satura atlase atbilstoši audzēkņu vajadzībām.
Veiksmīgi uzskatei izmantotas koka kārbiņas, lai izskaidrotu jaunos vārdus. Zīmējums uz tāfeles- egle un bērzs.
2. Atpazīst sākumskolas skolēna vecumposma īpatnību izpausmi.
Bērni stāsta, ka dozi un bunduli var pielietot, glabājot konfektes, gredzenus.
3. Sadarbību starp skolotāju un skolēnu.
Skolotāja pēc teksta izlasīšanas aicina bērnus uz sarunu par tematu.
4. Sadarbību starp skolēniem.
Bērni lasa kora runā. Lasa kāds bērns, kad lasa ķēdītē, cits bērns norāda attiecīgo vietu, kur jālasa nākošajam, kas nav sekojis līdzi.
5. Raksturot skolēnu un skolotāja neverbālo komunikāciju.
Kurš bērns izlasījis, paceļ roku. Lai pievērstu uzmanību skolotāja sasit trīs reizes plaukstas. Skolotāja paceļ balsi, ja klase kļūst trokšņaina.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants