Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 1.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 2.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 3.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 4.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 5.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 6.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 7.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 8.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 9.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 10.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 11.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 12.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 13.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 14.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 15.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 16.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 17.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 18.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 19.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 20.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 21.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 22.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 23.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 24.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 25.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 26.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 27.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 28.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 29.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 30.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 31.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 32.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 33.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 34.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 35.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 36.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 37.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 38.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 39.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 40.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 41.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 42.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 43.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 44.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 45.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 46.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 47.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 48.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 49.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 50.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 51.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 52.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 53.
  • Referāts 'Sieviešu un vīriešu attieksme pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo', 54.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Attieksmes pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo reklāmu kampaņās teorētisks apskats    5
1.1.  Attieksme    6
1.1.1.  Attieksmes veidošana un tās maiņa    6
1.1.2.  Attieksmes ietekme uz rīcību    7
1.2.  Reklāmas būtība    8
1.2.1.  Reklāmas mērķi un funkcijas    9
1.2.2.  Reklāmas vēstījuma veidošanas principi    10
1.2.3.  Reklāmas vizuālie elementi    11
1.3.  Vardarbības elementi un to izmantošana reklāmā    12
1.4.  Sociālā reklāma un sociālo reklāmu kampaņas    13
1.5.  CSDD un tās sociālo reklāmu kampaņas    14
2.  Sieviešu un vīriešu attieksmes pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo reklāmu kampaņās empīrisks pētījums    19
2.1.  Pētījuma norises apskats    19
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    20
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums Nr. 1. Fokusgrupas intervijas jautājumi    32
  Pielikums Nr. 2. Intervijas atšifrējums    33
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Pētījuma gaitā autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1. CSDD ir valsts akciju sabiedrība, kas saskaņā ar Ceļu satiksmes likumu un Statūtiem nodarbojas ar transportlīdzekļu reģistrāciju, autovadītāju kvalifikācijas eksāmenu pieņemšanu un vadītāja apliecību izsniegšanu, tehniskās apskates nodrošināšanu, veic ceļu drošības auditu un vispārēju pārraudzību, kā arī veido un uztur transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistru, informē un izglīto ceļu satiksmes dalībniekus. Ik gadus CSDD rīko vērienīgas sociālās kampaņas ar mērķi pievērst sabiedrības uzmanību šokējošajai situācijai – ārkārtīgi lielajam ceļu satiksmes pārkāpumu un negadījumu skaitam.
2. No līdzšinējām CSDD reklāmas kampaņām visvairāk uzmanību piesaistījušas kampaņas „No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze. Nebrauc dzēris!”, „Skaties divreiz! DIVREIZ!” kā arī citas pirms Līgo un Jāņu kampaņas.
3. Reklāmās izmantotie vardarbības elementi pievērš uzmanību, tomēr ir nepatīkami, lielākoties izraisa nepatīkamas emocijas, līdz ar to bieži vien ir par iemeslu tam, ka respondenti nevēlas skatīties un novēršas no šādām reklāmām.
4. Reklāmās izmantotie vardarbības elementi nereti raisa nepatīkamas asociācijas ar notikušiem negadījumiem tuvinieku un paziņu lokā.
5. Kā galvenie uzmanību piesaistošie elementi redzētajos reklāmas materiālos, ar atklātiem vardarbības elementiem, tikuši minēti asinis un bojāgājušie.
6. Kā galvenie uzmanību piesaistošie elementi reklāmās ar slēptiem vardarbības elementiem, pēc respondentu domām ir emocionāls teksts, kā arī tādi elementi kā ģimenes tēls un kapa vietas.
7. Kā liecina respondentu viedoklis, efektīgākas ir reklāmas, kurās izmantoti slēpti vardarbības elementi, jo emocionālais teksts aizkustina, spēlē uz jūtām un rada empātiju.
8. Vairums respondentu uzskata, ka reklāmas spēkos nav mainīt satiksmes dalībnieku paradumus un braukšanas kultūru, nepieciešami citi līdzekļi situācijas uzlabošanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants