Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Impresionisms', 1.
  • Referāts 'Impresionisms', 2.
  • Referāts 'Impresionisms', 3.
  • Referāts 'Impresionisms', 4.
  • Referāts 'Impresionisms', 5.
  • Referāts 'Impresionisms', 6.
  • Referāts 'Impresionisms', 7.
  • Referāts 'Impresionisms', 8.
  • Referāts 'Impresionisms', 9.
  • Referāts 'Impresionisms', 10.
  • Referāts 'Impresionisms', 11.
  • Referāts 'Impresionisms', 12.
  • Referāts 'Impresionisms', 13.
  • Referāts 'Impresionisms', 14.
  • Referāts 'Impresionisms', 15.
  • Referāts 'Impresionisms', 16.
  • Referāts 'Impresionisms', 17.
  • Referāts 'Impresionisms', 18.
  • Referāts 'Impresionisms', 19.
  • Referāts 'Impresionisms', 20.
  • Referāts 'Impresionisms', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Impresionisma rašanās    4
2.  Impresionisma glezniecības pazīmes    7
3.  Mākslinieki : 3.1. mākslinieki pasaulē    9
3.2.  Klods Monē    12
3.3.  Vilhelms Purvītis    14
4.  Mākslas darbu analīze    15
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Impresionisms radies ap 1862. gadu Francijā, tāpēc ka izveidojās jaunu mākslinieku grupa, kuri uzskatīja, ka pašreizējā māksla ir vecmodīga un gribēja savādākus mākslas radīšanas stilus.
2. Spilgtākās pazīmes:
1. glezno brīvā dabā jeb plenēros,
2. ātri, īsi, skaidri un brīvi triepieni,
3. mēģina attēlot mirkļa iespaidus un sajūtas,
4. izmanto tīras pamatkrāsas (dzeltens, sarkans, zils) un to papildkrāsas (oranžs, violets, zaļš),
5. ēnas glezno ar tādām pašām spilgtām krāsām kā gaismas,
6. reti izmanto zemes un melno toņu krāsu paleti,
7. bieži izplūdušas un nenoteiktas kontūras,
8. ļoti aizraujas ar gaismas pētīšanu,
9. pazemināts vai paaugstināts horizonts,
10. attēlo ikdienas dzīvi, cilvēkus izklaidējoties.
3. Impresionisms pasaulē nav ļoti populārs, tomēr gandrīz katrā valstī ir kāds šī mākslas stila pārstāvošais mākslinieks.
4. Salīdzinot divu autoru darbus secināju, ka katrs mākslinieks ar kaut ko atšķiras no citiem, piemēram, ar triepienu un krāsām ko izmanto.
5. Veicot šo darbu, izmantoju daudz literatūras, tomēr meklēt informāciju internetā bija vienkāršāk un interesantāk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants