Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 30.
  • Referāts 'AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PAMATDAĻA    4
1.1.  Mikro un makrovides analīze    4
1.1.1  „IF Latvia” AAS raksturojums    4
1.1.2  Uzņēmuma mikro vides analīze    6
1.1.3  Uzņēmuma makro vides analīze    10
1.2.  Nozares analīze    12
1.3.  Konkurences analīze    15
1.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
1.5.  SVID analīze    22
2.  PAMATDAĻA    23
2.1.  Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    23
2.2.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    27
2.3.  Pircēju rīcības modelis    29
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    32
2.5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    33
Darba fragmentsAizvērt

Apdrošināšanas sektors ieņem arvien nozīmīgāku vietu mūsdienu sabiedrībā, gan palīdzot cilvēkiem rūpēties par savu un tuvinieku drošību un labklājību, gan nodrošinot veiksmīgu uzņēmējdarbību.
Attīstoties valsts ekonomikai attīstās arī apdrošināšanas nozare. Šī situācija raksturīga arī Latvijai.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas apkopotā informācija par apdrošināšanas sabiedrību darbības rezultātiem 2006. gada 3 ceturkšņos liecina, ka šajā periodā apdrošinātāji kopumā parakstījuši prēmijas Ls 147,7 milj. apmērā. Salīdzinot ar 2005. gada 3 ceturkšņiem, apdrošināšanas tirgus apjoms palielinājies par Ls 33,2 milj. jeb 29%.
Pēdējos gados pēc parakstīto prēmiju apjoma pieprasītākie ir pieci apdrošināšanas veidi:
sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana (KASKO),
sauszemes transportlīdzekļu OCTA apdrošināšana,
veselības apdrošināšana,
īpašuma apdrošināšana,
dzīvības apdrošināšanā.
Četrus no šiem apdrošināšanas veidiem Latvijā piedāvā arī „IF Latvia” AAS.
Kursa darbā analizēsim „IF Latvia” AAS mārketinga vidi un stratēģiju.
Līdz ar to formulēsim kursa darba mērķi:
pamatojoties uz mārketinga vides analīzi sabiedrībā „IF Latvia” izstrādāt plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants