• Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru aprēķināšanas metodes

     

    Referāts5 Tiesības

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 1.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 2.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 3.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 4.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 5.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 6.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 7.
  • Referāts 'Komercdarbības būtība, formas, īpašības, resursu veidošanas pasākumu faktoru apr', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma “JOLANTA” misija ir iedzīvotāju nodrošināšana ar augstas kvalitātes maizes un konditorejas izstrādājumiem no Latvijā izaudzētam ekoloģiski tīrām izejvielām.
Šāda veida produkcijas ražošanai ir nepieciešams speciāli kvalificēts darbaspēks un šim nolūkam speciāli izstrādātas ražošanas tehnoloģijas. Bez tam uzņēmuma īpašumā ir arī tirdzniecības vieta.
Uzņēmumam raksturīgi:
Kopīgs mērķis;
Struktūra;
Struktūrvienību iekšējās un ārējās saites;
Viengabalainība – īpašības, kas piemīt organizācijai kopumā;
Vadāmība;
Dinamiskums;
Attīstības perspektīvas.
Lielākā daļa problēmu, kas saistītas ar komercdarbības idejas veiksmīgu realizēšanu ir balstītas uz tieši uz cilvēku un izvēlētās tehnoloģijas darbības ietekmi. Tāpēc ir ļoti svarīgi ir jautājumi, kas saistīti ar personāla priekšrocībām un trūkumiem (stiprajām un vājajām pusēm). Ir jāatrod atbildes uz šiem jautājumiem. Ja uzņēmumā ir pietiekams skaits kvalificētu darbinieku ar labi un pareizi motivētiem mērķiem, tad tas var nodrošināt dažādu alternatīvo stratēģiju realizēšanu.
Uzņēmuma vadīšanas veids jūtami ietekmē uzņēmuma panākumus tirgū, ; produktu un pakalpojumu veidus, ieņēmumus un izmaksas.
Vērtējot uzņēmuma vadīšanu, tās pozitīvās un negatīvās izpausmes nepieciešams atrast atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
kontaktu esamība starp uzņēmuma administrāciju un pārējiem darbiniekiem;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants