Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi
Attīstīt prasmes uztvert daiļdarba ideju, analizēt un izteikt savu attieksmi pret daiļdarba tēlu, notikumiem
Rosināt zīmēt kompozīciju, atbilstoši pēc pasakas fragmenta(krītiņi+akvarelis)
Attīstīt domāšanas procesus – atmiņu, iztēli
Nostiprināt prasmi izteikties, stāstīt pilniem teikumiem
Paplašināt priekšstatus par ģimeņu daudzveidību, veicamajiem darbiem ģimenē un savu vietu tajā
Veicināt pozitīvu gandarījumu par savu darbu

Bērna darbība
1.) Tin kamoliņu un uzmanīgi klausās pasaku par vecmāmiņu un vectētiņu
2.) Izsaka savas idejas par brīnumu puķi
3.) Katrs iztēlojas savu brīnumu ziediņu
4.)Atbild uz audzinātājas uzdotajiem jautājumiem, stāsta pilniem teikumiem
5.) Pastāsta par saviem pienākumiem ģimenē, raksturo savas vecmāmiņas un vectētiņus
6.) Pastāsta par savu zīmējumu, ar audzinātājas palīdzību izliek tos pie sienas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants