Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Viesnīcu personāla saskarsme ar klientiem', 1.
  • Eseja 'Viesnīcu personāla saskarsme ar klientiem', 2.
  • Eseja 'Viesnīcu personāla saskarsme ar klientiem', 3.
  • Eseja 'Viesnīcu personāla saskarsme ar klientiem', 4.
  • Eseja 'Viesnīcu personāla saskarsme ar klientiem', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Kā zināms, cilvēks ir dzīva būtne, kam raksturīga vēlme kontaktēties. Komunicēšanās un sabiedriskā darbība ir viena no dzīves svarīgākajām īpašībām. Cilvēciskā saskarsme nav iespējama bez elementāro uzvedības normu, morāles normu un etiķetes ievērošanas. Kulturālas attiecības uzliek pienākumu katram indivīdam cienīt cilvēces izstrādātās vērtības, bez kurām būtu problemātiska sabiedrības eksistēšana, rastos haoss. Etiķetes prioritātes atklāj plašas perspektīvas savstarpējo attiecību regulēšanā un demonstrē dialogā dalībnieku civilizācijas līmeni.
Saskarsme
Viens no svarīgākajiem uzvedības kultūras elementiem ir verbālā jeb runas etiķete. Pie šīs etiķetes elementiem tradicionāli pieskaita vispārpieņemtās sasveicināšanās, apsveikuma, vēlējumu, atvainošanās, ielūgumu, komplimentu, līdzjūtību u.c. formas. Verbālā etiķete iezīmē runas etiķetes robežas, kurās notiek saturīga saskarsme. Ar runas etiķetes palīdzību nodrošinām iekļaušanos noteiktā vidē un sabiedrībā pieņemtajos runas kontaktos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants