Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas - Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra b', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Bērni pārsvarā nāk uz BLC pēc skolas nodarbībām. Daļa uz turieni nāk regulāri un gaida vecākus, jo skola nenodrošina pēcstundu nodarbības. Daļa nāk brīvprātīgi – satikt draugus un kopīgi ar tiem iesaistīties BLC piedāvātajās aktivitātēs.
Novērojuma laikā bērni veica sekojošas aktivitātes: lasīja, pildīja mājas darbus, spēlēja datorspēles, zīmēja, spēlēja galda spēles, sarunājās savā starpā kā arī spēlēja “jautājumu spēli”.
Pretēji gaidītajam, bērni nemaz neizrādīja tik lielu interesi un sajūsmu par datora esamību.
Bērniem patīk apmeklēt BLC un tie tur
jūtas nepiespiesti. Viņi klausa
BLC darbinieces un labprāt iesaistās
viņu piedāvātajās aktivitātēs.
Bērniem ir svarīgi, ka šāda iestāde
pastāv, jo tā pilnvērtīgāk viņi spēj
izmantot savu brīvo laiku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants