Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 1.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 2.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 3.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 4.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 5.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 6.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 7.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 8.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 9.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 10.
  • Prezentācija 'V-ray rendera materiālu izveidošana, iestatīšana un pielietošana 3DS Max program', 11.
Darba fragmentsAizvērt

VrayOverride - materiāls, kas kalpo pamatmateriāla parametru papildus vadībai un dod plašākas iespējas krāsu sajaukšanā, atspoguļojuma, gaismas laušanas un ēnu veidošanā. Piemēram, var regulēt tādus parametrus kā Color Bleeding – krāsas pārnese, gaismas atspoguļojums, gaismas laušana, ēnu krāsa. Tas ļauj virsmai izskatīties dažādi atkarībā no tā, kur tas ir izmantots: kamerā, caur atstarošanu, refrakciju vai globālo apgaismojumu. Ar šī materiāla palīdzību var izveidot tīrus baltus griestus, uz kuru neietekmēs krāsu pārnese no citiem objektiem.
VrayMtlWrapper – dotais materiāls var piešķirt objektam papildus īpašības, ko izmanto globālā apgaismojuma (GI – global illuminance) aprēķiniem un kaustikas generācijai un attēlojumam. [1]
3. Iespējamas problēmas
Scenas sagatavošanai vizualizācijai ar ārējā renderinga moduli Vray ir 1 nepieciešamais nosacījums – scenas materiāliem nedrīkst būt kāda cita veida, izņemot Vray materiālus, jo tas rada gaismas staru kļudainus aprēķinus un nekorektu vizualizāciju. Nav vēlams, bet ir atļāuta standarta materiālu izmantošana ar VRayMap karti. Raytrace un Architectural tipa materiālus kopā ar Vray moduli izmantot nedrīkst. Bet ir pieļauts izmantot Blend un Mix tipa saliktus materiālus ar nosacījumu, ka apakšmateriālu starpā tiek izmantoti VRay materiāli. Ja ir nepieciešams pārveidot materiālus no Mental Ray par Vray materiāliem, tad to var izdarīt ar speciālas utilītas VrayMtlConverter palīdzību.[1]

Autora komentārsAtvērt
Atlants