Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 1.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 2.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 3.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 4.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 5.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 6.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 7.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 8.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 9.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 10.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 11.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 12.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 13.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 14.
  • Referāts 'Reputācijas analīze. SIA "Staburadze" un SIA "Fazer" salīdzinājums', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
1.1.  Klienti    3
1.2.  Darbinieki    4
1.3.  Mediji    5
2.  Uzņēmuma identitātes raksturojums un atbilstība tēlam    5
2.1.  Logo    5
2.3  Devīze    6
2.4.  Noformējums un iepakojums    7
2.5.  Interneta mājas lapa    8
3.  Uzņēmuma produktu analīze (informācija par galvenajiem finanšu rādītājiem, vietu nozarē, nozares tendencēm)    9
4.  Publicitātes analīze: prese, tv, internets    10
5.  Aktivitāšu analīze (mārketings, sabiedriskās attiecības, korporatīvā sociālā atbildība)    11
  Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju arī ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepātraukta darbinieku kvalifikācijas ceļšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.

Priekšlikumi SIA „Staburadze” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Staburadze” ir jāveic iekšējās reputācijas audits. Jānoskaidro ko darbinieki domā par uzņēmumu, jo darbinieki veido uzņēmuma tēlu;
• Staburadzei ir jāmaina vadības stils un vairāk jāinteresējas un jārūpējas par saviem darbiniekiem;
• Ir jāveido labāka komunikācija ar darbiniekiem, jāveido tiešs konatkts vadībai ar saviem padotajiem;
• Jāiesaista darbinieki koperatīvās sociālās atbildības veidošanā un citos dažādos pasākumos, lai darbiniekiem celtos domas par šo uzņēmumu;
• Jāizveido kāda veida motivatori darbiniekiem un jāuzlabo darba apstākļi. Kā arī vairāk neformāli pasākumi jārīko, kur piedalās arī vadība – komandas saliedēšanai;
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt dažādus sabiedrībā labi redzamus darbus, lai sabiedrība varētu novērtēt un redzētu, ka uzņēmumam rūp vide un sabiedrība.

Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants