Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Produkta modernizācija', 1.
  • Eseja 'Produkta modernizācija', 2.
  • Eseja 'Produkta modernizācija', 3.
  • Eseja 'Produkta modernizācija', 4.
  • Eseja 'Produkta modernizācija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vienīgais, kā riepu ražotāji tagad palīdz, ir riepu apvalka uzlabošana. Ražotāju galvenie mērķi ir tieši saķeres uzlabošana un pretestības mazināšana. Saķeres uzlabošana ļauj daudz efektīvāk izvairīties no nelaimes gadījumiem uz ceļa, kas ir saistīti ar nepiemērotu ceļa segumu un/vai ātruma izvēli. Pirmie riepu apvalki tika veidoti no ādas, kas, pateicoties tās struktūras īpašībām, ļāva efektīvāk izmantot inerci, lai nodrošinātu kustības turpinājumu attiecīgajā virzienā. Mūsdienīgās riepas, kas tiek veidotas no gumijas, parādījās jau 1847. gadā, taču plašāku atzinumu guva tikai 1888. gadā, kad Danlops (Dunlop) izveidoja gumijas riepu, kas spētu izturēt braukšanas apstākļus, neirstot un neplīstot. Šīs prioritātes attīstīšana palīdz saglabāt daudzu cilvēku dzīvības katru gadu.
Pašu riepu pretestības mazināšana pret ceļu segumu ļauj turpināt ietaupīt resursus, kas nepieciešami, lai pārvietotos, vēl vairāk, samazinot degvielas patēriņu. Tā kā auto izplatība pasaulē ir ļoti liela, tad, autors uzskata, ka šādi uzlabojumi ir ļoti svarīgi, ļaujot, ja ne izbeigt resursu patēriņu noteiktās jomās, tad vismaz to būtiski samazināt, kas kā mēs jau zinām ir ekonomikas pamatproblēma.

Atlants