Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 1.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 2.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 3.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 4.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 5.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 6.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 7.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 8.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 9.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 10.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 11.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 12.
  • Referāts 'Spēļu programmēšana', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Vispirms ir jāizvēlas programmēšanas valoda, kurā tiks veidota spēle. Lai to izdarītu ir jānoskaidro dažas lietas:
Vai ar šo programmēšanas valodu ir iespējams programmēt spēles?(vai tā ir ātra un pietiekami spējīga?)
Vai šī valoda strādā ar piemērotu spēļu izveides bibliotēkām vai aplikāciju programmēšanu interfeisiem(application programming interface - API)?
Kāda platforma(operētājsistēma - OS, procesora arhitektūra) ir nepieciešama priekš, programmēšanas valodas?
Vai būs iespēja atrast palīdzību problēmu risināšanai? Vai šai valodai ir pietiekama dokumentācija(grāmatas, informācija)?
Kad valoda ir izvēlēta, tad jāizvēlas spēļu izveides bibliotēka vai API. Spēļu bibliotēkas apgādā ar tādām funkcijām kā grafisko elementu izvade uz displeja, skāņu atskaņošana, ievade un daudz citu. Bibliotēku izvēlē ir jāzina:
Vai tā ir savienojama ar izvēlēto valodu?
Vai tā darbojas ar konkrētu spēļu žanru?
Vai tai ir pietiekama dokumentācija priekš apmācības?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants