Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Kas ir mārketings?    4
  Mārketinga iespējas    5
  Mārketinga pētījumi    6
  Mārketinga plāns    10
  Konkurences monitorings    10
  Preču un pakalpojumu diferencēšana    10
  Uzņēmuma stils    10
  Reklāmas plānošana    11
  Reklāmas plāns    11
  Reklāmas darbība un mārketinga komunikācijas    12
  Tiešais mārketings    12
  Vides reklāma    13
  Reklāmas veidošana    13
  Reklāma presē    14
  Kas ir reklāma?    14
  Reklāma radio un TV    14
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir mārketings?

Mārketings nav departaments – tas ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru jūs veicat, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.

Ja Jums neko nevajag un Jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad nav arī mārketinga. Bet dzīvē jau viss ir savādāk. Pastāv vesela mārketinga sistēma, kura strādā uz visdažādāko patērētāju grupu vajadzību apmierināšanu, kura notiek radot jaunas un piedāvājot esošās preces vai pakalpojumus.

Mārketings jeb tirgzinība ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un kā tās rašanās cēloņi vispirms jau minami vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants